Σκοπός

Ο σκοπός αυτής της ενότητας είναι να μάθεις πώς να χειρίζεσαι κείμενο, σχήματα και εικόνες στο στοιχείο HTML Canvas, μέσω JavaScript.

Αναμενόμενα αποτελέσματα

Ολοκληρώνοντας αυτήν την ενότητα, θα γνωρίζεις/ μπορείς να:

Υποενότητα 10.1: Στοιχείο HTML Canvas

    • τι είναι το στοιχείο HTML Canvas
    • δημιουργείς ένα στοιχείο HTML Canvas
    • εισαγάγεις και χειριστείς κείμενο στο στοιχείο HTML Canvas
    • εισαγάγεις και χειριστείς σχήματα στο στοιχείο HTML Canvas
    • εισαγάγεις εικόνα στο στοιχείο HTML Canvas

Υποενότητα 10.2: Τα RGBA της εικόνας

    • κατανοείς και χρησιμοποιήστε το μοντέλο RGB
    • κατανοείς και χρησιμοποιείς το μοντέλο RGBA
    • κατανοείς τι είναι δεδομένα bitmap
    • δημιουργείς τα δεδομένα bitmap μιας εικόνας

Υποενότητα 10.3: Επεξεργασία εικόνας

    • εφαρμόζεις τα ανωτέρω στην επεξεργασία εικόνας

 

 

Λέξεις κλειδιά 

Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 23 Μαρτίου 2018, 7:19 PM