Ανάθεση εργασίας
Τελική Εργασία
Τελική Εργασία
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης
Έχουμε μάθει πώς να δημιουργούμε κλάσεις και αντικείμενα.
Δημιουργήστε ένα νέο πρόγραμμα, δοκιμάστε το και μεταφορτώστε το χρησιμοποιώντας το όνομά σας ακολουθούμενο από AS7.1 στο όνομα του αρχείου. Για παράδειγμα, ένα όνομα αρχείου προγραμμάτων θα μπορούσε να είναι Name_Surname_AS8.1.py
Για την προσπάθειά σας θα βαθμολογηθείτε και θα έχετε μια άλλη προσπάθεια αν θέλετε να πάρετε έναν καλύτερο βαθμό. Ο βαθμός επιτυχίας είναι 60.
Δημιουργήστε ένα απλό παιχνίδι.
Βήμα 1
Βήμα 2
Βήμα 3
Έχουμε μάθει πώς να δημιουργούμε κλάσεις και αντικείμενα.
Δημιουργήστε ένα νέο πρόγραμμα, δοκιμάστε το και μεταφορτώστε το χρησιμοποιώντας το όνομά σας ακολουθούμενο από AS7.1 στο όνομα του αρχείου. Για παράδειγμα, ένα όνομα αρχείου προγραμμάτων θα μπορούσε να είναι Name_Surname_AS8.1.py
Για την προσπάθειά σας θα βαθμολογηθείτε και θα έχετε μια άλλη προσπάθεια αν θέλετε να πάρετε έναν καλύτερο βαθμό. Ο βαθμός επιτυχίας είναι 60.
Δημιουργήστε ένα απλό παιχνίδι.
Βήμα 1
- Ανοίξτε μια οθόνη.
- Ρυθμίστε τα στοιχεία που θα σχεδιαστούν στην οθόνη.
- Εικόνα φόντου
- Παρέχετε κάποιο είδος στοιχειώδους κίνησης παίκτη μέσω ποντικιού ή πληκτρολογίου
Βήμα 2
- Οι παίκτες μπορούν να χάσουν το παιχνίδι αν συμβεί κάτι κακό.
- Μετακίνηση άλλων χαρακτήρων στην οθόνη.
- Βαθμολογία στην οθόνη.
Βήμα 3
- Αυξανόμενη δυσκολία
- Οθόνες τίτλου και οδηγιών