Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
elearn.ellak.gr
  • Αρχική
  • Περισσότερα
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη
Σύνδεση
Αρχική
  1. Ανοιχτά Μαθήματα στα Ελληνικά
  2. python_ellak_greek
  3. Ενότητα 3
  4. Εργασία 3.2
Ανάθεση εργασίας

Εργασία 3.2

Εργασία 3.2

Απαιτήσεις ολοκλήρωσης
Λάβετε βαθμό

Πέτρα, Ψαλίδι, ΧαρτίRock Paper Scissors

Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα που εμφανίζει τυχαία 0, 1 ή 2.
Επεκτείνετε το πρόγραμμα έτσι ώστε να εμφανίζει πετρα, χαρτί ή ψαλίδι αντί για τους αριθμούς.

Προσθέστε στο πρόγραμμα εντολή ώστε να ζητήσει από τον χρήστη την επιλογή του. (Θα είναι ευκολότερο να τους εισαγάγετε 1, 2 ή 3)

Προσθέστε ελέγχους για να καταλάβετε ποιος κερδίζει.


Δημιουργήστε ένα νέο πρόγραμμα, δοκιμάστε το και μεταφορτώστε το χρησιμοποιώντας το όνομά ακολουθούμενο απο AS3.2.py στο όνομα του αρχείου. Για παράδειγμα, ένα όνομα αρχείου θα μπορούσε να είναι ΟΝΟΜΑ_ΕΠΩΝΥΜΟ_AS3.2.py

Για την προσπάθειά σας θα βαθμολογηθείτε και θα έχετε μια άλλη προσπάθεια αν θέλετε να πάρετε έναν καλύτερο βαθμό. Ο βαθμός επιτυχίας είναι 60.

Το παρακάτω είναι ένα δείγμα κώδικα για να ξεκινήσετε με. Δεν είναι ο καλύτερος κώδικας για την επίλυση του παιχνιδιού, αλλά είναι πολύ αναλυτικός και κατανοητός.

import random user = int(input("Select Rock:1, Paper:2 or Scissors:3 : ")) if user == 1: print("User selected Rock") elif user == 2: print("User selected Paper") else: print("Usel selected Scissors") comp = random.randint(1,3) if comp == 1: print("Computer selected Rock") elif comp == 2: print("Computer selected Paper") else: print("Computer selected Scissors") if comp == user: print ("It is a tie") elif user == 1 and comp == 3: print("User Wins") # add the other cases #elif #else:

◄ Εργασία 3.1
Φύλλο εργασιών 03 ►
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη (Σύνδεση)
Περίληψη διατήρησης δεδομένων
Λήψη εφαρμογής κινητού
Με την υποστήριξη του Moodle