Ανάθεση εργασίας
Εργασία 3.2
Εργασία 3.2
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης
Επεκτείνετε το πρόγραμμα έτσι ώστε να εμφανίζει πετρα, χαρτί ή ψαλίδι αντί για τους αριθμούς.
Προσθέστε στο πρόγραμμα εντολή ώστε να ζητήσει από τον χρήστη την επιλογή του. (Θα είναι ευκολότερο να τους εισαγάγετε 1, 2 ή 3)
Προσθέστε ελέγχους για να καταλάβετε ποιος κερδίζει.
Για την προσπάθειά σας θα βαθμολογηθείτε και θα έχετε μια άλλη προσπάθεια αν θέλετε να πάρετε έναν καλύτερο βαθμό. Ο βαθμός επιτυχίας είναι 60.
Το παρακάτω είναι ένα δείγμα κώδικα για να ξεκινήσετε με. Δεν είναι ο καλύτερος κώδικας για την επίλυση του παιχνιδιού, αλλά είναι πολύ αναλυτικός και κατανοητός.
Λάβετε βαθμό
Πέτρα, Ψαλίδι, Χαρτί
Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα που εμφανίζει τυχαία 0, 1 ή 2.Επεκτείνετε το πρόγραμμα έτσι ώστε να εμφανίζει πετρα, χαρτί ή ψαλίδι αντί για τους αριθμούς.
Προσθέστε στο πρόγραμμα εντολή ώστε να ζητήσει από τον χρήστη την επιλογή του. (Θα είναι ευκολότερο να τους εισαγάγετε 1, 2 ή 3)
Προσθέστε ελέγχους για να καταλάβετε ποιος κερδίζει.
Για την προσπάθειά σας θα βαθμολογηθείτε και θα έχετε μια άλλη προσπάθεια αν θέλετε να πάρετε έναν καλύτερο βαθμό. Ο βαθμός επιτυχίας είναι 60.
Το παρακάτω είναι ένα δείγμα κώδικα για να ξεκινήσετε με. Δεν είναι ο καλύτερος κώδικας για την επίλυση του παιχνιδιού, αλλά είναι πολύ αναλυτικός και κατανοητός.
import random
user = int(input("Select Rock:1, Paper:2 or Scissors:3 : "))
if user == 1:
print("User selected Rock")
elif user == 2:
print("User selected Paper")
else:
print("Usel selected Scissors")
comp = random.randint(1,3)
if comp == 1:
print("Computer selected Rock")
elif comp == 2:
print("Computer selected Paper")
else:
print("Computer selected Scissors")
if comp == user:
print ("It is a tie")
elif user == 1 and comp == 3:
print("User Wins")
# add the other cases
#elif
#else: