Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
elearn.ellak.gr
  • Αρχική
  • Περισσότερα
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη
Σύνδεση
Αρχική
  1. Ανοιχτά Μαθήματα στα Ελληνικά
  2. python_ellak_greek
  3. Ενότητα 3
  4. Εργασία 3.1
Ανάθεση εργασίας

Εργασία 3.1

Εργασία 3.1

Απαιτήσεις ολοκλήρωσης
Λάβετε βαθμό

Κορώνα ή γράμματα;coin toss

  • Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα που θα επιλέγει τυχαία 0 ή 1.
  • Αντί για 0 ή 1, εμφανίστε κορώνα ή τις γραμματα.
  • Προσθέστε ένα βρόχο έτσι ώστε το πρόγραμμα να το κάνει αυτό 50 φορές.
  • Αποθηκεύστε τον αριθμό των φορών που το πρόγραμμα έφερε κορώνα ή γράμματα
  • Εμφανίστε τα αποτελέσματα

Δημιουργήστε ένα νέο πρόγραμμα, δοκιμάστε το και μεταφορτώστε το χρησιμοποιώντας το όνομά σας ακολουθούμενο από AS3.1 στο όνομα του αρχείου. Για παράδειγμα, ένα όνομα αρχείου προγραμμάτων θα μπορούσε να είναι ΟΝΟΜΑ_ΕΠΩΝΥΜΟ_AS3.1.py

Για την προσπάθειά σας θα βαθμολογηθείτε και θα έχετε μια άλλη προσπάθεια αν θέλετε να πάρετε έναν καλύτερο βαθμό. Ο βαθμός επιτυχίας είναι 60.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα (δεν είναι πλήρες κώδικας. Υπάρχει βοήθεια μέσα στα σχόλια.

Βοήθεια για την εντολή random εδώ

import random #number_of_heads = 0 #number_of_tails = 0 #for i in range(50): x = random.randint(0,1) #print(x) if x == 0: print("head") else: print("tails")
◄ Λίστα ελέγχου 3ης ενότητας
Εργασία 3.2 ►
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη (Σύνδεση)
Περίληψη διατήρησης δεδομένων
Λήψη εφαρμογής κινητού
Με την υποστήριξη του Moodle