Ανάθεση εργασίας
Εργασία 3.1
Εργασία 3.1
Απαιτήσεις ολοκλήρωσης
Δημιουργήστε ένα νέο πρόγραμμα, δοκιμάστε το και μεταφορτώστε το χρησιμοποιώντας το όνομά σας ακολουθούμενο από AS3.1 στο όνομα του αρχείου. Για παράδειγμα, ένα όνομα αρχείου προγραμμάτων θα μπορούσε να είναι ΟΝΟΜΑ_ΕΠΩΝΥΜΟ_AS3.1.py
Για την προσπάθειά σας θα βαθμολογηθείτε και θα έχετε μια άλλη προσπάθεια αν θέλετε να πάρετε έναν καλύτερο βαθμό. Ο βαθμός επιτυχίας είναι 60.
Ακολουθεί ένα παράδειγμα (δεν είναι πλήρες κώδικας. Υπάρχει βοήθεια μέσα στα σχόλια.
Λάβετε βαθμό
Κορώνα ή γράμματα;
- Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα που θα επιλέγει τυχαία 0 ή 1.
- Αντί για 0 ή 1, εμφανίστε κορώνα ή τις γραμματα.
- Προσθέστε ένα βρόχο έτσι ώστε το πρόγραμμα να το κάνει αυτό 50 φορές.
- Αποθηκεύστε τον αριθμό των φορών που το πρόγραμμα έφερε κορώνα ή γράμματα
- Εμφανίστε τα αποτελέσματα
Δημιουργήστε ένα νέο πρόγραμμα, δοκιμάστε το και μεταφορτώστε το χρησιμοποιώντας το όνομά σας ακολουθούμενο από AS3.1 στο όνομα του αρχείου. Για παράδειγμα, ένα όνομα αρχείου προγραμμάτων θα μπορούσε να είναι ΟΝΟΜΑ_ΕΠΩΝΥΜΟ_AS3.1.py
Για την προσπάθειά σας θα βαθμολογηθείτε και θα έχετε μια άλλη προσπάθεια αν θέλετε να πάρετε έναν καλύτερο βαθμό. Ο βαθμός επιτυχίας είναι 60.
Ακολουθεί ένα παράδειγμα (δεν είναι πλήρες κώδικας. Υπάρχει βοήθεια μέσα στα σχόλια.
Βοήθεια για την εντολή random εδώ
import random
#number_of_heads = 0
#number_of_tails = 0
#for i in range(50):
x = random.randint(0,1)
#print(x)
if x == 0:
print("head")
else:
print("tails")