Μετάβαση στο κεντρικό περιεχόμενο
elearn.ellak.gr
  • Αρχική
  • Περισσότερα
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη
Σύνδεση
Αρχική
  1. Ανοιχτά Μαθήματα στα Ελληνικά
  2. python_ellak_greek
  3. Ενότητα 4
  4. Εργασία 4.1
Ανάθεση εργασίας

Εργασία 4.1

Εργασία 4.1

Απαιτήσεις ολοκλήρωσης
Λάβετε βαθμό

Έχετε μάθει πώς να δημιουργείτε κώδικα για να σχεδιάσετε ορθογώνια, κύκλους και κείμενο μέσα σε ένα παράθυρο. Πειραματιστείτε για να σχεδιάσετε μια εικόνα χρησιμοποιώντας εντολές python

  1. Ξεκινήστε από τον κώδικα που είναι το βασικό πρότυπο Pygame.
  2. Προσθέστε διαφορετικά σχήματα για να δημιουργήσετε μια εικόνα
  3. Αλλάξτε το όνομα του παραθύρου όπως θέλετε
  4. Προσθέστε το όνομά σας ως κείμενο κάπου μέσα στην εικόνα
  5. Μετονομάστε το αρχείο ως ONOMA_ΕΠΩΝΥΜΟ_AS4.1.py
  6. Μεταφορτώστε το αρχείο

Για την προσπάθειά σας θα βαθμολογηθείτε και θα έχετε μια άλλη προσπάθεια αν θέλετε να πάρετε έναν καλύτερο βαθμό. Ο βαθμός επιτυχίας είναι 60.

Αυτό μπορείτε να δημιουργήσετε αν προσπαθήσετε σκληρά!


  • pygame_basic_template.py pygame_basic_template.py
    22 Ιανουαρίου 2018, 1:05 PM
◄ Ανατροφοδότηση
Φύλλο εργασιών 04 ►
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείτε πρόσβαση επισκέπτη (Σύνδεση)
Περίληψη διατήρησης δεδομένων
Λήψη εφαρμογής κινητού
Με την υποστήριξη του Moodle