Αυτό το εισαγωγικό μάθημα στην εκμάθηση της Python έχει σχεδιαστεί για μαθητές ηλικίας 15-18 ετών. Ο σκοπός του μαθήματος είναι να μάθει τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού μέσω μιας γλώσσας υψηλού επιπέδου και να είναι σε θέση να δημιουργήσει απλά arcade παιχνίδια χρησιμοποιώντας τη βιβλιοθήκη Python και pygame.
Σε αυτό το μάθημα θα μάθετε:
- Τι είναι η Python, πώς να χρησιμοποιήσετε το CLI και το Thonny IDE
- Έξοδος και Εισαγωγή από CLI, Κωδικοί Escape και χρήση Τελεστών
- Τύποι δεδομένων και μετατροπές
- Έλεγχο της ροής χρησιμοποιώντας τις δηλώσεις IF
- Τους βρόχους For και While
- Λίστες, πλειάδες, λεξικά και τις μεθόδους τους
- Να δημιουργείτε τις δικές σας συναρτήσεις
- Να σχεδιάζετε σχήματα και άλλα γραφικά χρησιμοποιώντας τη βιβλιοθήκη Pygame
- Δημιουργία κινουμένων σχεδίων
- Να ελέγχετε την κίνηση των αντικειμένων χρησιμοποιώντας το ποντίκι και το πληκτρολόγιο
- Κλάσεις, μέθοδοι κλάσεων και οι κατασκευαστές τους
- Να χρησιμοποιείτε την Python για τον έλεγχο του ρομπότ Edison
- Διδάσκοντας: George Kalemis
- Διδάσκοντας: Antonios Roussos
- Διδάσκοντας: Michalis Vamvakaris